Nem működik a kártya

Mit tegyek ha a kártyám nem működik a beléptető forgóvilláknál a könyvtárban?

Amennyiben a kártyaolvasó abszolút nem reagál a kártyára, elképzelhető, hogy az RFID chip sérült. A kártyapótlás igénylését a kartya@sze.hu email címen vagy személyesen az AKIK kártya ügyfélszolgálaton kell jelezni.
Ha a kártyán külsérelmi nyom pl. törés nem látható, akkor a kártyapótlás térítésmentes. Egyéb esetben a kártyapótlás díja 3.200 Ft.

Mit tegyek ha a kártyám nem működik a beléptető kapuknál a kollégiumban?

Gyakran előfordul hogy az a hallgató, aki vendégként tartózkodik a kollégiumban 22:00-ig nem hagyja el a kollégiumot, vagy nem húzza le kifelé menet a kártyáját. Ez bent alvásnak minősül és a kártyája a kollégiumból ki lesz tiltva mindaddig, be nem fizeti az aznapi szállásdíjat, azaz az 2000Ft-ot. További információk a http://kollegium.sze.hu/belepteto-rendszer oldalon találhatók.
Amennyiben a kártya a kollégiumi beléptetéskor hibát jelez a problema@sth.sze.hu címen kérjük jelezni.

Elérhetőségek

Elektronikus ügyfélszolgálat:

kartya@sze.hu

Telefon: +36 (96) 503-440 

 

Személyes ügyfélszolgálat:

Alumni, Karrier és Informácós Központ 

9026 Győr, Egyetem tér 1. (Új Tudástér 106)

Parkolás esetén:

parkolas@sze.hu