Gyakran Ismételt Kérdések
GYIK - Általános kérdések
- Melyek a kártyahasználat feltételei és szabályzata?
- A kártyám elveszett/ellopták vagy megsérült, mi a teendő?
- Mennyibe kerül a kártya újragyártás?
- Ki szabad-e lyukasztani a kártyát?
- Hogy kell használni a kártyát a parkolóbehajtáskor?
GYIK - Hallgatói kérdések
- Hogy igényelhetem az első SZE Hallgatói Kártyámat?
- Mennyibe kerül az első kártya kiváltása?
- Milyen szolgáltatásokra használható a hallgatói kártya?
- Mit kell tennem, ha levelezős hallgató vagyok és nem működik a parkoló behajtás?
- Mit tegyek ha a kártyám nem működik a beléptető kapuknál vagy a kollégiumban?
- Hogyan érvényesíthetem újra a kártyámat, ha új tanulmányokat, pl. MSC szakot kezdek az egyetemen?
- Mit tegyek, ha tanulmányi jogviszonyom véget ért, de még nem diplomáztam?
- Mi a teendő tagozatváltáskor (nappali -->levelező)?
GYIK - Alkalmazott kérdések
- Hogy igényelhetem az SZE Alkalmazotti Kártyámat?
- Nyugdíjba vonuló alkalmazottként megtarthatom az alkalmazotti kártyámat?
- Milyen szolgáltatásokra tudom használni az alkalmazotti kártyát?
- Hogy kérhető a parkoló használat és a rendszámfelismerés?
GYIK - Egyetemi vendég kérdések
- Mi a vendégkártya igénylés folyamata?
- Medig érvényes a vendégkártya?
GYIK - Öregdiák kérdések
Kapcsolat
Amennyiben további segítségre van szüksége, keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:
- kartya@sze.hu
- telefon: +36 (96) 503-440